18 Aralık 2011

Bu bir günlük değildir-6

Es ki yazgı değişebilir olsun.
Es ki üşümesin üstümü örten gece.
Ama usulünce olsun, ama vaktince..

Her şeyi anlattım size -epi topu eksilen bir hiçlikten ibaret olan.
Sandığımdaki bütün sözleri serdim gözlerinize. Şüphesiz ki artık benim değiller. Andolsun ki asla benim olmadılar.

Şimdi abaküsü alalım elimize. Kaçımız sayı saymayı biliyor görelim. Hangimizin saçlarında kalmıştır gece, hangimiz belkisiz ve belirsizdir görelim. Olanaksızlığa kaçınız ihtimal vermiştir ve "ihtimal" kaçıncı perdede postu deldirmiştir bilelim. Kaçınız sıyrılıp kurtulmamıştır henüz kendinden? Kaçınız sihrin, sanmaktan mamül olduğunu iddia etmiş ve masaya ceketini bırakıp gitmiştir.

bu anason sorulardan pırıl pırıl yanıtlar çıkmaz, haklısınız.

üstelik ne kadar bilsek o kadar tenhayız...

tenha...
ten haaa...
ten nen ni
ten nen ni
ten nen ni
tene naaaa
şişman kadın şarkı söyler az sonra...

sizin de güzeldir isminiz elbet. ama son şiir bükülmedi daha. son ateş yakılmadı. son susuzluk içilmedi üstelik.

şimdi lütfen olası hiçliğinize gidin
ve çok rica ederim yokluğunuzu benden bilmeyin,
çünkü ben varlığımı sizden biliyor değilim.




.

3 yorum:

  1. Etkileyici. Çok değişik. Ama git deyince gitmez anason kokusu. Bilmediğimiz kadar varolsak yeter bize? Ol dedik, olsun.

    Selamla.

    S.Aktaş

    YanıtlaSil
  2. Masanın üşüyor olma ihtimalinide düşünmek lazım tabii :)

    Tekrar selamla

    YanıtlaSil
  3. Mistisizmden bay geldi bana :)what about reel politics?? :))

    Ayrıca masa da masaymış ha! Bana mısın demedi :)

    YanıtlaSil

İlginiz özeldi. Teşekkür ederim.